III Concurs fotogràfic "Paisatges Ponentins"

Finalització presentació d'obres

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Universitat de Lleida
Adreça:

Pl. Victor Siurana 1

Organitza:
UdL
Inici:
 |
Finalització:
 |
El proper dia 2 de març finalitza el temini de presentació dels originals al concurs fotogràfic "Paisatges Ponentins", organitzat des del Seminari Geolocal.

El tema d'aquesta edició: LA PLAÇA. La plaça no és solament l'espai físic públic més o menys ampli i espaiós de les nostres ciutats i pobles, on caben cotxes, arbres o persones. La plaça és el punt de trobada programat o fortuït de joves i padrins centre de festes i celebracions, entorn de mercats i intercanvis, lloc on caminar o badar, ...

Poden participar-hi tots aquells alumnes matriculats de Geografia de 2n curs de Batxillerat en qualsevol centre de la província de Lleida durant el curs 2016/2017

Els resultats del concurs es faran públics mitjançant el web del departament de Geografia i Sociologia de la UdL el proper  10 de març. (http://www.geosoc.udl.cat/)

El lliurament, del premis es comunicarà properament