14a Setmana de la Comunicació

cartell setmana comunicació 2017
Disseny: Eduard Serra

La ficció seriada serà la temàtica principal de la  14a edició de la Setmana de la Comunicació organitzada pel Grau de Comunicació i Periodisme  Audiovisuals de la Universitat de Lleida. Tindrà lloc entre els dies 3 i 6 d'abril del 2017, a la Facultat de Lletres i es debatrà sobre la narrativa seriada, tant en la ficció com en els docudrames i tant des del punt de vista de la creació com de la narrativa i la distribució.

La 14a Setmana de la Comunicació començarà el dia 3 amb una Jornada de Portes obertes  dreçada als alumnes de secundària, en la qual podran debatre amb el guionista de la sèrie Merlí de TV3, Héctor Lozano i l’actor Adrian Grösser. La resta de convidats a la Setmana seran, entre d'altres, el creador de la websèrie Les coses grans, Roger Coma, la professora experta  en ficció televisiva Concepción Cascajosa, el creador de la sèrie d'animació infantil Pocoyo, Guillermo García Carsí, el dramaturg Jordi Galceran i el director de cinema i escriptor David Trueba.