Cicle de conferències__ ELS FONAMENTS DE LA CULTURA XINESA
Disseny: aula d'estudis xinesos UdL

Aquest cicle de conferències, organitzat per l’Aula d’Estudis Xinesos de la UdL i amb la col·laboració de la Càtedra d’Estudis Asiàtics, la Diputació de Lleida i l’Institut d’Estudis Ilerdencs, procurarà té com a objectiu contribuir a la difusió de la realitat cultural, econòmica i política que probablement dominarà l'esfera internacional del segle en què estem immersos.

La primera sessió d’aquest cicle tindrà lloc el proper dimarts 21 de març, a les 19h, a l’Aula Magna de l’IEI i anirà a càrrec de Joan Julià-Muné, director de la Càtedra d’Estudis Asiàtics de la UdL.

Aquesta primera conferència versarà sobre “el marc historicocultural de la Xina. Protocol bàsic per al viatger documentat”.

Al mes d’abril es duran a terme dues sessions més: la primera el dimarts dia 4 i la segona, el dimarts 18, sobre “Evolución y diversidad de las influencias filosóficas: el confucianismo y el Arte de la Guerra”, a càrrec del professor Luo Huiling, de la Universidad Complutense de Madrid.

Les darreres tres conferències es realitzaran els dimarts 2, 16 i 30 de maig.

Per consultar el programa, feu click aquí.