3a edició del Dictat Plurilingüe

El concurs es durà a terme el proper dijous 3 de Maig

DICTAT PLURILINGUE cartell din A4
Foto: Facultat de Lletres

La tercera edició del Dictat Plurilingüe de la Facultat de Lletres es durà a terme al llarg del matí del proper dijous dia 3 de maig. Com s’ha fet en les edicions anteriors, el concurs tindrà lloc al Saló Víctor Siurana de la Facultat i s’iniciarà a les 10 hores.

Per raons tècniques l’edició del 2018 es va haver de suspendre i no es va poder dur a terme en la data inicialment prevista. Ara s’ha fixat la nova data per al 3 de maig i s’ha convidat a participar-hi els mateixos centres inscrits amb anterioritat a l’ajornament, tot i que algun centre ja ha confirmat que no podrà assistir-hi.

El concurs, que consisteix en un dictat de paraules en castellà, anglès i català que els participants han de lletrejar per escrit en un ordinador, té com a principal objectiu la millora, de forma lúdica i competitiva, de la competència lingüística de l’estudiantat de l’ESO. Els centres hi participen en successives rondes eliminatòries fins que s’arriba al centre guanyador.