Arranca la quarta edició del Concurso de Relatos Cortos de la Universitat de Lleida

Commemora el centenari de la publicació Impresiones y paisajes de Federico García Lorca i se celebra en el marc de la IV Setmana de les Lletres Hispàniques

IV concurso de relatos cartel (acabado)y firmado reduït
Cartel: Andrea de Castro / @ Mrs. Mersey

El Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica de la Universitat de Lleida convoca la IV edició del Concurso de Relatos Cortos. La cita està oberta als estudiants matriculats en qualsevol dels Graus de la Facultat de Lletres, inclosos els de mobilitat, així com a estudiants de 1r i 2n de batxillerat i de 3r i 4t de l’ESO de la circumscripció de Lleida.

Es demana que el relat sigui inèdit i original, ha d’estar escrit en castellà i la temàtica ha de girar entorn ‘el jardí’ en commemoració al centenari de la publicació de Impresiones y paisajes, la primera obra de Federico García Lorca. El premi està format per quatre categories: la categoria A es dirigeix als estudiants de la Facultat de Lletres; la categoria B, als estudiants de mobilitat; la categoria C, als estudiants de 1r i 2n de batxillerat; i la categoria D, als estudiants de 3r i 4t de l’ESO. Hi haurà dos guanyadors per cadascuna de les quatre categories. El jurat estarà compost per professorat de les àrees de Literatura espanyola i Llengua espanyola del Departament convocant.

El termini màxim per presentar el relat és el 27 de febrer i el lliurament dels premis tindrà lloc en el transcurs de la IV Setmana de les Lletres Hispàniques que se celebra al mes d’abril a la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida.

Per més informació podeu consultar les bases del concurs al següent enllaç: http://www.filcef.udl.cat/es/activitats/pagina-2/