Arriba una nova edició de la Mostra de Televisió de Qualitat MINIPUT

Hi assistiran alumnes del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals

El proper dia 1 de desembre se celebra el certamen Miniput, Mostra de Televisió de Qualitat, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

La Universitat de Lleida, entre d’altres universitats i institucions, col·labora en l’organització d’aquest esdeveniment. La Facultat de Lletres i el Departament de Filologia Catalana i Comunicació faciliten i promouen l'accés a aquesta mostra als alumnes de 4t del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals que cursen l'assignatura de "Noves tendències en televisió i convergència digital" i també als alumnes de 2n que cursen la matèria de "Narrativa audiovisual", posant a la seva disposició un autocar per a poder-s'hi desplaçar.

Al MINIPUT d’aquest any s'hi podran veure, entre d'altres, dues maneres radicalment diferents d’acostar-se a la problemàtica dels refugiats, d’una banda a través de l’humor i el musical (*Grotesco*), i de l’altra des de l’interior de les bandes de tràfic de persones que els ajuden a sortir del país (*Human Smugglers*). També es podran veure dos formats innovadors de televisió de servei públic adreçada a grups minoritaris (*Old people’s home for 4 year olds* i *Give us a break!*); documentals que intenten reconstruir la història a través d’un arxiu excepcional (*Tokyo Black Hole*) o a través de testimonis arriscats (*National bird*, produit per Errol Morris i Wim Wenders); un reality show on les mares abandonen els seus rols familiars (*Gone mom*), un còctel de programes inclassificables de la mà del cap del Departament d’Audiències Joves de la televisió pública suïssa (SRF) i una sessió especial sobre els programes de la Generació Z.