Concessió d'Ajuts a projectes de Generació de Coneixement del Ministeri de Ciencia i Innovació

La Facultat de Lletres és el segon Centre de la UdL en nombre de projectes concedits

Des del Ministeri de Ciència i Innovació s’han concedits els ajuts als projectes de Generació de Coneixement corresponents a la convocatòria anual de 2021.

Enguany la Facultat de Lletres és el segon Centre de la UdL en nombre de projectes concedits, que han estat:

1. Profiguración: relaciones intergeneracionales y superación del edadismo a través de la narrativa.
  2. Escritura colaborativa decimonónica y estudio de una nueva perspectiva narrativa en la literatura popular francesa.
  3. Sentido de lugar e inclusión socioespacial en Barrios vulnerables.
  4. Cartografía, delimitación y geopolítica en España (ss. XVII-XIX).
  5. Fragmentación y segregación socioespacial en las ciudades medias españolas y sus áreas urbanas (2001-2021).

Des d’aquí felicitem tots els investigadors que lideren aquests projectes i als que en formen part.