DALDAY

Enguany la jornada en homenatge a Maria O'Neill, organitzada des del departament d'Anglès i Lingüística , el DALDAY 2017, tindrà lloc el 29 de març a la sala de Juntes de la segona planta de l'Edifici de Rectorat-Lletres.

A les 9h30 es farà la rebuda dels assistents, i acte seguit la professora Alison Nagel, de la Universitat de Freigburg durà a terme un taller sobre "Intercultural Communication in Action". Després d'un breu descans amb cafè, a les aules 2#16 i 2·44b es desenvoluparan sessions paral·leles: una entorn a la redacció de treballs de final de Grau, on s'exposaran tres casos existosos; i una altra entorn als programes de mobilitat de la Facultat, on s'exposaran algunes experiències personals d'alumnes que n'han gaudit. Per cloure la jornada, es durà a terme un concurs "HIt the DAL buzzer"