Descobreix la Facultat de Lletres per dins

Nou vídeo de les instal·lacions de la Facultat de Lletres

Facultat de Lletres - Instal·lacions
Foto: Vídeo Instal·lacions de la Facultat de Lletres

Aquest any, degut a la situació provocada per la Covid-19, la UdL ha adaptat les Jornades de Portes Obertes per poder-les realitzar de forma virtual. Des de la Facultat de Lletres hem preparat un vídeo on el futur alumne pot conèixer les instal·lacions de la Facultat des de casa, descobrir les aules, les sales de juntes, les cabines d’edició de vídeo i el laboratori d’arqueologia, entre molts altres espais. A més en aquest vídeo també podem veure les instal·lacions del Magical Mèdia i el Centre d’Art d’Època Moderna (CAEM), els quals col·laboren amb la Facultat de Lletres i estan situats al Parc Científic de Lleida.

Encara no l'has vist? Fes clic al següent enllaç: Coneix les instal·lacions de Facultat de Lletres de la UdL