El Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals participa al MINIPUT

A la 23a edició de la Mostra de Televisió de Qualitat hi assistiran alumnes de 2n i 4t del Grau.

Miniput.2017jpg
Imatge Miniput

Com cada any, el Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals col·labora amb la Mostra de Televisió de Qualitat  MINIPUT, que aquest any celebra la seva 23a edició el dissabte 25 de novembre de 2017 de 10.00h a 21.00h al TEATRE del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

La Universitat de Lleida, entre d’altres universitats i institucions, col·labora en l’organització d’aquest esdeveniment. La Facultat de Lletres i el Departament de Filologia Catalana i Comunicació faciliten i promouen l'accés a aquesta mostra als alumnes de 4t del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals que cursen l'assignatura de "Noves tendències en televisió i convergència digital" i també als alumnes de 2n que cursen la matèria de "Narrativa audiovisual", posant a la seva disposició un autocar per a poder-s'hi desplaçar.

El MINIPUT posa a l’abast de tots els professionals, estudiants, professors, investigadors i interessats en la televisió un model de televisió de qualitat viu, i ho fa mostrant, d’una banda, programes arriscats, innovadors i de servei públic de les televisions d’arreu del món amb una selecció del millor que s’ha pogut veure en l’última edició de l’INPUT (International Public Television Screening Conference). Igualment, d’altra banda, el MINIPUT també ofereix un tast d’aquells programes o temàtiques més destacats de l’actualitat televisiva. Podeu consultar i descarregar tot el programa en aquest enllaç.