El rector de la Universitat de Tianjin visita la Facultat de Lletres

Professors xinesos 09_04_18
Foto : Facultat de Lletres

Ahir la degana de la Facultat de Lletres, va rebre la delegació de la Universitat de Tianjin encapçala pel seu rector Sr. Chen Fachun , que ha vingut acompanyat de la directora de l’Oficina d’Estudis Estrangers, la Sra. Hua Chao, de la degana de la Facultat d’Espanyol de Machangdao, la Sra. Zhang Peng i de l’adjunt al rectorat, el Sr. Mu Tong.

Aquesta visita ha tingut com a objectiu enfortir els vincles que ambdues universitats mantenen des de fa més d’una dècada, així com iniciar els tràmits pertinents perquè el professorat del nostre centre pugui realitzar estades de mitja durada a la Universitat de Tianjin amb la finalitat de formar-se en llengua xinesa i puguin també col·laborar en projectes de recerca conjunta.

D'altra banda, i a nivell institucional, aquesta visita també ha servit per renovar el conveni ja existent entre ambdues institucions.