Els alumnes del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, a la Mostra de Televisió de Qualitat MINIPUT

El proper dia 30 de novembre se celebra el certamen Miniput, Mostra de Televisió de Qualitat, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. El MINIPUT, que aquest any celebra 25 anys, ofereix una selecció del millor que s’ha pogut veure en l’última edició de l’INPUT (International Public Television Screening Conference). El seu objectiu és que tots aquells alumnes i professionals interessats en el mitjà puguin veure programes arriscats i innovadors de les televisions d’arreu del món, així com un tast dels programes més destacats de les cadenes locals i autonòmiques, i també projectes audiovisuals que utilitzen Internet com a mitjà de difusió.

Al MINIPUT d’aquest any hi podreu veure el talent jove emergent prenent veu i mostrant el seu món (Anne+ Gorda); un esforç per conscienciar la població sobre la depressió (Between Life and Death), la demència (Oops, we forgot your order) o les discapacitats físiques (Taboo) amb una barreja d’humor i honestedat; una exploració sobre la relació de la gent jove amb els seus genitals (My Vagina & I); la història revisitada a través del llenguatge audiovisual i en primera persona (Una historia necesaria i The Stranger) i un monòleg de la mà d'Elisenda Carod, Elisenda Rovira i Charlie Pee que repassarà els millors programes de les 25 edicions del MINIPUT, entre altres.

La Universitat de Lleida, entre d’altres universitats i institucions, col·labora en l’organització d’aquest esdeveniment. La Facultat de Lletres i el Departament de Filologia Catalana i Comunicació faciliten i promouen l'accés a aquesta mostra als alumnes de 4t del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals que cursen l'assignatura de "Noves tendències en televisió i convergència digital" i també als alumnes de 2n que cursen la matèria de "Narrativa audiovisual", posant a la seva disposició un autocar per a poder-s'hi desplaçar.

Aquest any, a més, com que el Miniput celebra els 25 anys molts dels programes de la jornada seran presentats per estudiants de comunicació i periodisme de diverses universitats catalanes. Per part de la Universitat de Lleida, les alumnes Isabel Ayala i Zaida Borrell, de 4t curs, seran les encarregades de presentar el programa My Vagina & I, un programa divulgatiu sobre sexualitat fet per la televisió pública danesa.

Podreu trobar més informació al web http://www.miniput.cat/Edicio-2019