Èxit de participació en la 15a Jornada de Campus Oberts per a famílies

Futurs alumnes i les seves famílies visiten la Facultat de Lletres per conèixer l'oferta d’estudis

Foto: Facultat de Lletres

La segona sessió de la 15a Jornada de Campus Oberts per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL) va aplegar el dissabte 4 de maig un centenar de persones a les instal·lacions de la Facultat de Lletres. L’objectiu de la Jornada, organitzada pel Vicerectorat d'Estudiants, la Unitat d'Informació i Atenció Universitària (SIAU) i els propis centres, és donar a conèixer la Universitat de Lleida i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari als pares i mares d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

En el cas concret de la Facultat de Lletres, la degana Carme Figuerola va rebre les famílies assistents al Saló Víctor Siurana, on va explicar els diferents graus que s'imparteixen a la Facultat i les particularitats i sortides professionals de cada un dels estudis. Després d’aquesta sessió informativa, les famílies van poder veure l'aulari de la Facultat, les cabines d'edició del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, la Biblioteca, els claustres i diferents espais que s'utilitzen en la docència dels nostres estudis.