Èxit del III Dictat Plurilingüe

El concurs es va desenvolupar al llarg del matí del passat 3 de maig al Saló Víctor Siurana

dictat 2018
Foto: Facultat de Lletres

La realització de la 3a edició del Dictat Plurilingüe, que el consolida en la graella de concursos i activitats de la Facultat de Lletres, va ser tot un èxit tant pel que fa a la participació i assistència com en relació al nivell dels alumnes que hi van concursar.

La parella guanyadora d’aquesta edició va ser la del Col·legi Vedruna de Balaguer qui va rebre dos vals ABACUS per valor de 150€ cada un. En segona posició va quedar l’IES Josep Vallverdú de Les Borges Blanques, a la parella del qual se la va guardonar amb dos vals ABACUS per valor de 100€ cada un. Finalment, els tercers classificats van ser la parella de l’IES Manuel de Pedrolo de Tàrrega, la qual va ser premiada amb dos vals ABACUS per valor de 50€ cada un.

Tanmateix, la Facultat de Lletres vol agrair als 16 Centres concursants la seva participació en aquesta 3a edició i el seu compromís i dedicació vers el foment i la millora de la competència lingüística de l’estudiantat: INS Canigó d’Almacelles, Col·legi El Carme de Lleida, INS Samuel Gili i Gaya de Lleida, INS Guindàvols de Lleida, INS Joan Oró de Lleida, INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques, INS Màrius Torres de Lleida, INS Manuel de Pedrolo de Tàrrega, INS Maria Rúbies de Lleida, INS l’Olivera de La Granadella, INS Els Planells d’Artesa de Segre, Col·legi Sagrada Família de Lleida, INS Sant Jaume Les Heures de Lleida, INS Terres de Ponent de Mollerussa, INS Torre Vicens de Lleida i el Col·legi Vedruna de Balaguer.