Final de curs per als alumnes de la XIV promoció del Diploma d'Estudis Hispànics

certificat estudis hispànics
Foto : Facultat de Lletres
El dia 25 de juny es va procedir a la clausura del curs 2019-2020, del Diploma d'Estudis Hispànics, cursat per  47 estudiants de mobilitat. Es tracta de la XIV promoció d'alumnes acollits a aquest conveni de mobilitat.  Més de la meitat van poder rebre en mà el diploma que reconeix els seus estudis a la Universitat de Lleida, equivalents al tercer any de la carrera de Filologia Hispànica impartida en universitats xineses. El qui no van poder assistir presencialment rebran la seva acreditació en les universitats d'origen: Tianjin Foreign Studies University, Binhai School of Foreign Affairs, Changzhou University i Soochow University.  L'acte va poder fer-se presencialment, vistes les condicions sanitàries aquest dia i va tenir lloc al claustre de la Pensativa. Va ser presidit per la Vicerectora d'Internacionalització i van fer els seus parlaments el Director del Centre de Formació Continua, la Degana de la Facultat de Lletres, la Directora del Programa Sènior, la Directora del Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica i el Director del Diploma d'Estudis Hispànics. Finalitzat l'acte, els estudiants i alguns membres del professorat van  traslladar-se al Castell del Remei, on van dinar i van realitzar una visita guiada a un dels cellers de la D.O. Costers del Segre.