II Jornada Geogràfica de Recerca

Aigua i societat Una aproximació a la situació actual a partir dels ulls dels nostres joves. 23 de març del 2022

El grup de treball Geografia en Xarxa de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida presenta la segona edició d’una jornada matinal geogràfica que és dura a terme el 23 de març de 2022, entre les 10 h i les 12h.

La jornada geogràfica té com a objectiu fomentar la recerca en àmbits d’actualitat entre l’alumnat de 2n de batxillerat. Es presenta en format híbrid; presencial i on line amb una durada de dues hores . Comprendrà conferències d’experts en la matèria, un curtmetratge i la presentació dels treballs premiats.

Aquesta segona edició de la jornada girarà entorn als efectes del canvi climàtic sobre els recursos hídrics