II Jornada de Campus Oberts per a Famílies a la Facultat de Lletres

portes obertes pares 29 abril 2017_1
Foto: Facultat de Lletres

El passat dissabte 29 d’abril es va dur a terme la II Jornada de Campus Oberts per a famílies a la Facultat de Lletres. La sessió, que es va desenvolupar des de les 11 i fins les 12.30 hores del matí, va comptar amb un centenar de persones. La Degana de la Facultat, M. Carme Figuerola, va rebre els assistents a la porta principal de l’edifici, on va explicar el significat de l’escultura “Pont de Terra”, de Jaume Plensa, que engalana l’entrada principal. Després d’ensenyar els dos claustres de la Facultat, la sessió va continuar al Saló Víctor Siurana des d’on es va presentar la Facultat de Lletres i els seus estudis, com també el programa de pràctiques, a càrrec de la Vicedegana d’Estudiantat Salomé Ribes. Finalment, un alumne del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals va exposar la seva experiència com a estudiant de la casa. La presentació va acabar amb un torn de dubtes i preguntes. Després de la pausa-cafè es va procedir a un recorregut per tota la Facultat i el seu edifici: des del mateix Saló Víctor Siurana fins a la biblioteca, passant per la aules i les diverses sales d’informàtica o de pràctiques.