III Jornada Batxibac a Lleida

CartellJornadaBatxibac2018
Imatge: batxibac

L'objectiu de la Jornada és promoure el Batxibac -batxillerat de doble titulació estatal i francès-, per tal d'establir ponts entre els estudiants de francès i la Universitat. La Jornada s'adreça a l'alumnat de 1r i 2n de Batxibac  i a l'alumnat de 4t d'ESO que cursen francès i que poden estar interessats a cursar el Batxibac quan cursin el batxillerat.

Per tal que les direccions dels centres de secundària públics i concertats, i el conjunt de professors de francès, hi puguin ser presents us adjuntem el cartell i el programa de la Jornada i l'enllaç a l'activitat formativa perquè us hi pugueu inscriure fins el dia 17 de gener: 6000380020 - III Jornada Batxibac a Lleida.

Les dades de la Jornada són:

Data: dimecres, 24 de gener de 2018

Horari: de 9h a 14:30h

Lloc: Campus del Rectorat de la UdL (Pl. Víctor Siurana, 1)

La Jornada ja està pensada perquè sigui molt participativa. És per aquest motiu que, com podreu comprovar al programa, hi haurà moltes activitats engrescadores que comporten la participació dels nois i noies.

Per començar, us fem arribar l'enllaç a l'espai de comunicació Padlet BatxiBac 2018, creat amb la intenció que sigui un punt de trobada per a la col·laboració i intercanvi dels alumnes (adjuntem amb el correu, les instruccions de funcionament, perquè es puguin comentar a classe).

Desitgem que aquesta tercera Jornada d'impuls del Batxibac a Lleida sigui ben interessant per al centre i per als alumnes.