INSTRUCCIONS D'ENTRADA A L'AULA I MESURES A TENIR EN COMPTE A L'AULA. CURS 2021/22

INSTRUCCIONS D’ENTRADA A L’AULA:

• A la Facultat hem decidit conservar, de forma provisional, els grups ‘bombolla’. Per tant, els diferents cursos de les diferents titulacions estan ancorats, de forma provisional, a un espai tal com ho vàrem deixar programat al juliol.
  • Tenint en compte aquesta circumstància, alguns grups continuaran fent classes híbrides ja que els estudiants de primer i segon comparteixen espais en dies alterns, tal com es va deixar programat al juliol. Els estudiants als que els coincideixin classes presencials i virtuals al mateix dia podran fer ús dels espais de reforç: les aules d’informàtica en horaris en que quedin lliures; l’aula 1.32.1 (en horari de matí) i les aules 1.32.1, 1.32.2, 1.33.1 i 1.33.2 (en horari de tarda).
  • D’altra banda, com que la majoria de grups, caben a les aules amb aforaments al 70% i els que no hi caben és per pocs alumnes, no limitarem l’entrada a les aules, que recuperen els aforaments al 100%.

SOBRE MESURES A L’AULA:

• Les taules no estaran numerades, ni hi haurà gomets, ni codis QR. Si ens tornen a demanar aplicar mesures de distanciament, recalcular aforaments o limitar presencialitat, tornarem a posar aquests elements a les taules.
  • Hi haurà codi QR a l’entrada de cada aula i el que sí que demanem és que els estudiants es ‘registrin’ amb el codi QR de l’aula a l’entrar. Si us plau, feu un recordatori als estudiants a cada classe. També que es posin gel a les mans abans d’entrar a classe.
  • La resta de mesures continuen igual que el curs passat: hem de portar mascareta, utilitzar el gel a l’entrar a l’aula, desinfectar l’espai de professorat a l’acabar la classe, no menjar/beure a l’aula, portar el nostre propi guix.
  • Es recomana als estudiants que desinfectin el seu espai si han de fer canvi d’aules.
  • Cal deixar les finestres obertes per ventilar els espais. Si les tanquem, obrir-les cada 20 o 30 minuts.