Jornada d'acollida curs 2022/23

El dilluns 12 de setembre es durà a terme la Jornada d’acollida al nou estudiandat. Si ets alumne de primer curs, t’hi esperem!

➕L’objectiu general de la jornada d’acollida és presentar als estudiants l’estructura de la Universitat, els centres, els plans d’estudis, les tutories universitàries, així com els principals recursos que es posen al seu abast: l’accés i ús de les eines per treballar al campus virtual, l’accés als fons bibliogràfics i la possibilitat de formar-se en idiomes i assolir l'acreditació lingüística a l'Institut de Llengües, entre altres.

➕Seguidament, de les 12.40 a la 13.30, els coordinadors de cada titulació donaran aquelles informacions més importants sobre els graus. Consulta en aquesta diapositiva en quines aules es fan.