Jornada de Campus Oberts

Alumnat de batxillerat visita la Faculat de Lletres

Foto: UdL
El divendres 10 de febrer la Facultat de Lletres va rebre prop de dos-cents estudiants de batxillerat. Amb motiu de la Jornada de Portes Obertes diversos instituts de la província i també de Tarragona, Girona, Pamplona i Andorra van visitar les instal·lacions del Centre.

Després de rebre unes orientacions sobre la història de la UdL i les particularitats del Campus, l'Equip de Deganat va fer difusió de les titulacions impartides a la Facultat. En la darrera part de la visita se'ls va oferir un recorregut per diversos serveis científico-tècnics de la Facultat als quals agraïm la seva col·laboració.

Paral·lelament el professorat acompanyant va poder assistir també a una presentació de l'activitat docent de la Facultat.