Jornada de Campus Oberts per a famílies

13a jornada de Campus Oberts per a Famílies
Foto: UdL
El dissabte 4 de març la Facultat de Lletres va rebre prop d'una quarantena de visitants. Amb motiu de la Jornada de Campus Oberts per a famílies diversos assistents de la província i també de Tarragona i Andorra van visitar les instal·lacions del Centre.
Després de rebre unes orientacions sobre la història de la UdL i les particularitats del Campus, l'equip de Deganat va fer difusió de les titulacions impartides a la Facultat tot subratllant els aspectes més novedosos. En la darrera part de la visita se'ls va oferir un recorregut per diversos serveis així com espais de les instal·lacions per tal d'animar-los a dipositar la confiança en la Facultat de Lletres.