Jornada de Campus Oberts per a famílies

El dissabte 7 d'abril la Facultat de Lletres va rebre un centenar de visitants

Foto: Facultat de Lletres
Dissabte 7 d'abril la Facultat de Lletres va rebre un centenar de visitants, amb motiu de la Jornada de Campus Oberts per a famílies. Els orígens dels assistents foren diversos: des de veïns de la pròpia ciutat com de la província, així com visitants que provenien de més lluny, des de Tarragona, Andorra com de la veïna comunitat d'Aragó van van assistir a la presentació del Centre.
Després de rebre unes orientacions sobre la història de la UdL i les particularitats del Campus, l'equip de Deganat va fer difusió de les titulacions impartides a la Facultat tot subratllant els aspectes més novedosos. En la darrera part de la visita se'ls va oferir un recorregut per diversos serveis així com espais de les instal·lacions per tal d'animar-los a dipositar la confiança en la Facultat de Lletres.