Jornada de Portes Obertes del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals

Des dels estudis del Grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida es convida a tots aquells alumnes de batxillerat dels centres de la província interessats en cursar estudis relacionats amb el periodisme i la comunicació, a la Jornada de Portes Obertes que es farà el dilluns 8 d'abril a la Sala d'Actes de la Facultat de Lletres.

Aquesta jornada s’inclou dins els actes inaugurals de la Setmana de la Comunicació, que aquest any celebra la seva 16a edició. Aquest és un acte anual organitzat pel nostre Centre que ofereix als alumnes la possibilitat de debatre temes d'actualitat relatius a la comunicació i el periodisme de la mà dels seus principals protagonistes. Aquest any la Setmana de la Comunicació, sota el títol Univers sonor, es durà a terme entre els dies 8 i 11 d’abril i versarà sobre la ràdio i les seves transformacions temàtiques i tècniques. Aquesta serà també la temàtica de la conferència de la Jornada de portes obertes, que tindrà el següent programa:

• 9h00: Trobada davant de la Facultat de Lletres de la UdL i desplaçament en autocar fins a les instal·lacions del Magical Media, on els nostres alumnes realitzen les pràctiques del grau. Visita guiada a les instal·lacions.
  • 11h00: Retorn a la Facultat de Lletres
  • 11h30: Sala d'Actes de la Facultat de Lletres: Jornada de portes Obertes i Inauguració de la 16a Setmana de la Comunicació.  Benvinguda  de part del Magnífic Rector de la Universitat de Lleida, Dr. Roberto Fernández, la degana de la Facultat de lletres Dr. Carme Figuerola i el  director del Departament de Filologia catalana i comunicació Dr. Jorge  Nieto.
  • 12h00: Conferència a càrrec de Juan Carlos Ortega, humorista i col·laborador en diversos mitjans de comunicació.

Els alumnes que hi vulguin assistir són benvinguts, tant en grup com de  forma individual, prèvia inscripció al següent correu:  secretaria@filcat.udl.cat"