Jornades Internacionals "Manuel de Pedrolo, una mirada oberta"

La Universitat de Barcelona i la Universitat de Lleida organitzen aquestes Jornades Internacionals dedicades al gran escriptor segarrenc, que se celebren els dies 24, 25 i 26 d'octubre. Les dues primeres se celebren a la Facultat d'Educació i a la Facultat de Filologia de la UB. I la tercera, del dia 26, té lloc a la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida i a la seu de l'Institut d'Estudis Ilerdencs. Aquesta jornada lleidatana tindrà una primera part centrada en l’àmbit literari de l’obra de Pedrolo (matí, a la UdL) i una segona més vinculada amb el periodisme i la comunicació (tarda, IEI). La Jornada es completarà amb la representació, al teatre de l’Escorxador de Lleida, de la lectura dramatitzada de l'obra Avui parlo de mi, escrita per Jordi Malé a partir dels Diaris de Pedrolo, seguida d'un col·loqui amb l'actor, el director i l'autor de l'obra.

Tríptic Jornada