L'Institut Jaume Huguet de Vall, visitarà la Facultat

rectoratUdL
Foto: UdL

El proper 6 d'abril 135 alumnes de batxillerat de l'Institut Jaume Huguet de Valls, visitaran la Facultat per dur a terme una Jornada al Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica. S'organitzaran taller i activitats destinants a apropar-los a la filologia i a evidenciar la seua utilitat a l'hora de resoldre aspectes quotidians.

Es programaran quatre activitats de trenta minuts cada una: la solució de problemes reals a través de la filologia; la situació de la comunicació escrita en l'actualitat i la relació amb les noves tecnologies i aplicacions com el Whatsapp; la interculturalitat i globalització de la llengua espanyola a través dels contrastos, contactes i importància d'aquesta llengua al món. A més, els alumnes visitaran les instal·lacions de la Facultat i el conjunt del Rectorat.