La Càtedra Màrius Torres prepara la Jornada Joan Barceló

La Càtedra Màrius Torres ha preparat un seguit d'actes en motiu de l'Any Joan Barceló, que s'havia de celebrar l'any passat però es va haver d'ajornar per la pandèmia.

• Jornada Joan Barceló, una trobada acadèmica que tindrà lloc el 28 d'octubre
  • Tres exposicions sobre Barceló: una exposició virtual, de presentació del seu llegat; una altra que presentarà una mostra del seu llegat literari, que es podrà visitar al passadís del segon pis de la Facultat de Lletres de la UdL del 28 d'octubre al 25 de novembre; i una altra amb una tria dels seus quadres, que es muntarà als Serveis Territorials de Cultura de Lleida a partir del 28 d'octubre. A banda d'aquestes, el Claustre de les Heures de la Facultat de Lletres acollirà també per les mateixes dates de l'exposició Joan Barceló Cullerés. Pintor, poeta, narrador, dramaturg, dissenyada per l'Ajuntament de Menàrguens.
  • La digitalització del seu llegat literari (llibres i autògrafs, manuscrits i mecanoscrits), i pictòric (en procés)
  • Publicació de dos facsímils: del primer llibre que va publicar, Obres completes, volum XXVIIIè, i d'un conte il·lustrat que va romandre inèdit, La cuca de llum xarrupa claror.

Esperem que sigui del vostre interès i us animem a participar-hi!