Les alumnes Sandra i Serena Foschi participen a l’#Erasmusday2019 organitzat per la Università degli studi Suor Orsola Benincasa de Nàpols.

L’#Erasmusday2019 és una iniciativa que aplega beneficiaris i protagonistes del programa Erasmus+. L’acte organitzat per la Università degli studi Suor Orsola Benincasa va ser un viatge per Europa a través de les experiències viscudes per alumnes d’aquesta universitat durant les seues estades Erasmus, alhora que es feia conèixer amb més profunditat aquest programa portador d’innovació, obertura, cultura, i canvis en les persones i també en les organitzacions.

Les germanes Foschi, al piano i al violoncel, juntament amb un tenor, han posat el punt i final de la Jornada. Després d'aquesta actuació la universitat ja els ha dit de participar en el concert de Nadal que tindrà lloc el proper 19 de desembre.