Lleida Magazine Noticies

Els alumnes de Periodisme Digital creen un cibermitjà

Captura de pantalla web noticies alumnes cipa
Foto: Facultat de Lletres

El grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, des de l'assignatura Periodisme Digital, impartida pel professor Salvador Percastre, ha impulsat el mitjà digital Notícies de Lleida Magazine (enllaç a la seva web: http://www.noticiesdelleida.udl.cat/ca/

Es tracta d'un cibermitjà que publica històries d'interès periodístic relacionades amb aquests àmbits: l'ésser humà, el territori, les tendències tecnològiques i la disciplina del periodisme.

La seva voluntat és ser un mitjà de comunicació fet per universitaris, que expliqui principalment històries de la quotidianitat de Lleida i del seu entorn, però arribant també més enllà.

Pel que fa a la llengua, és un mitjà bilingüe on conviuen el català i el castellà, i promou la inclusió de contingut en llengües minoritàries de l'entorn com l'aranès o l'aragonès, així com la variant valenciana del català.