Lliurament de premis

Concurs Fotogràfic "Paisatges Ponentins"

1erPremi_DisbauxaDePoble
Foto: Imma Pinent, guanyadora del concurs
Dimecres 15 de març va tenir lloc el lliurament dels premis del concurs de fotografia "Paisatges ponentints", que organitza el Seminari de Geografia Local de la Facultat, i que va adreçat als alumnes de 2n de Batxillerat que cursin Geografia.

L'acte es va dur a terme a la Sala de Juntes de la segona planta de l'edifici del Rectorat-Lletres a les 17 hores. Van assistir-hi la degana de la Facultat, M. Carme Figuerola, i el director del Departament de Geografia i Sociologia, Pedro Fraile.

El jurat del concurs va decidir atorgar 3 premis a les tres millors fotografies: la guanyadora "Disbauxa de poble" d'Imma Pinent de l'Institut Lo Pla d'Urgell de Bellpeig, que acompanya la noticia. L'Imma va rebre una Tablet Samsung Galaxy TAB 4 i un lot de llibres.