Lliurament dels Treballs de Fi de Grau

TFG any 2017
Foto: Facultat de Lletres

Dilluns 5 de juny fou la data límit per lliurar el Treball de Fi de Grau (TFG) de totes les titulacions de la Facultat de Lletres. El lliurament del TFG és sens dubte un pas molt rellevant i indicatiu per al present i el futur acadèmic dels nostres estudiants: significa la fi d’una etapa com a estudiants de Grau i l’inici d’una de nova il·lusionant de ben segur tant a nivell acadèmic com professional.

Durant tot el matí la secretaria de la Facultat ha estat visitada per tots aquells estudiants que encara no havien fet efectiu el lliurament del treball. Amb tots els qui hem pogut parlar ens han explicat que el lliurament d’un treball sobre el qual s’ha dipositat tant d’esforç i dedicació significa un conjunt d’emocions entre les quals s’hi troben el neguit i la incertesa d’estar convençut de l’elaboració final del treball, el descans i la tranquil·litat d’haver-lo lliurat definitivament, i els nervis i les pors per haver d’afrontar la defensa oral del mateix.

En efecte, la defensa oral del TFG es desenvoluparà la setmana del 22 al 30 de juny, un cop s’hagin realitzat les propostes i els nomenaments dels respectius tribunals d’avaluació de totes les defenses.