El dilluns 26 d'abril a les 18.30 de la tarda la professora de la Universidade Federal Fluminense  de Brasil Ana Luiza Figuereida impartirà la ponència "Movimientos femeninos en las plataformas digitales: cotidiano, feminismo y maternidad".

En paraules de la professora. "La propuesta es discutir cómo las mujeres se apropian de las plataformas digitales para movilizaciones en torno a las demandas femeninas, incluidos los movimientos feministas y representaciones maternas".

Ana Luiza de Figueiredo Souza es doctoranda del postgrau en Comunicación de la Universidade Federal Fluminense i Llicenciada en Comunicació Social per la Universidade Federal do Rio de Janeiro, en l'especialitat de Publicitat i Propaganda. És membre del grup d'investigació MiDICom i coordinadora de l'equipo de revisió de la Revista Contracampo. Entre els seus interessos d'investigació destaquen els estudis de gènere, la maternitat, la no maternitat, les dinàmiques d'identitat i les  xarxes socials d'internet.

La sessió s'engloba dins de l'assignatura "Gèneres i formats per a Internet i noves plataformes", impartida per la professora Mariona Visa al grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals, però resta oberta al públic general a través d'aquest enllaç: https://eu.bbcollab.com/guest/b3e7c10888814e45b87e08d8fae5146d

Aquesta sessió es realitza gràcies a un ajut per a la internacionalització de les titulacions de Grau de la Facultat de Lletres.