NOVES MESURES DE PREVENCIÓ I CONTROL APROVADES PEL PROCICAT DILLUNS 4 DE GENER

Avui, dia 7 de gener, entren en vigor les noves mesures de prevenció i control aprovades pel PROCICAT el dilluns 4 de gener.

Dintre d’aquestes, es prorroguen les mesures vigents des del 13 d’octubre en relació a la docència universitària. Per tant, la docència ha de ser virtual i només es mantenen com a excepció les pràctiques autoritzades. Les avaluacions es mantindran tal i com estaven programades per cada centre extremant les mesures de protecció.

Per tal d'assegurar la mobilitat intermunicipal necessària per als estudiants, per presentar-se a exàmens o pràctiques presencials, s'insta que aportin a les autoritats de trànsit, quan els ho requereixin, la següent documentació:

- certificat autoresponsable

- certificat de matrícula

- calendari d'exàmens

Les condicions de mobilitat per al PAS i el PDI tampoc no varien, atès que la resolució de la Generalitat del 4 de gener prorroga les mesures establertes en la resolució anterior.