Neus Nogué aprofundeix en la Gramàtica de la llengua catalana de l'IEC a la Facultat de Lletres

Al seminari van assistir professors i professores de secundària i alumnes del Grau de Filologia Catalana

NOTÍCIA - SEMIANRI GRAMÀTICA MATÍ (5)
Foto : Seminari de la Gramàtica de la llengua catalana

El passat dimarts dia 3 de març va tenir lloc a l’Edifici del Rectorat una ponència sobre la Gramàtica de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans. El seminari va ser dirigit per de Neus Nogué, professora de la UB i autora, entre altres, del llibre "La nova normativa a la butxaca: l'ortografia catalana i la gramàtica de la llengua catalana, principals novetats".

Al matí, d’11.30 a 13h, va fer una xerrada destinada a l’alumnat de la Facultat de Lletres, especialment del Grau de Filologia Catalana. Aquesta sessió va ser organitzada pel Departament de Filologia Catalana i Comunicació de la Facultat de Lletres.

La ponència de la tarda, de 16.30 a 18.30h, va tenir com a destinataris professors i professores d'ensenyament secundari que van seguir amb molta atenció la xarrada i van poder resoldre dubtes que sorgeixen en la docència de la llengua catalana. Aquesta sessió va ser organitzada per l'equip ICE de Llengua i Literatura Catalanes de la UdL amb el suport de la Delegació de l'IEC de Lleida.

En les dues sessions, Neus Nogué va exposar la nova normativa mitjançant casos pràctics fent interactuar als assistents.