Noves places de catedràtic

catedra Víctor
Foto: Fernando Vilalta

Malgrat que feia anys que el professorat acreditat a càtedres no podia accedir a la promoció, com ha resultat de les retallades i alhora també d’un conflicte entre Generalitat i Estat, finalment s’han convocat els primers concursos als quals seguiran uns altres en el primer semestre del curs 2017-2018.

A més del reconeixement docent i de recerca que implica individualment aquesta promoció per al professorat que ha accedit i accedirà a la càtedra, també ho és per a la nostra Facultat. Aquesta nova incorporació de catedràtiques i catedràtics, a més d’impulsar la recerca , ve a omplir, encara que sigui parcialment,  el buit que han deixat les nombroses jubilacions sense cobrir.

Així doncs donem l'enhorabona als nous catèdrics Víctor Bretón, Josep Antoni Clua i M. Carme Figuerola.

Foto: Facultat de Lletres