Obertura en horari nocturn de la Biblioteca de Lletres

Durant el període d'exàmens la Biblioteca romandrà oberta fins a les dos de la matinada

facultat de lletres
Imatge concurs relats curts

Com cada any, les biblioteques dels diferents Centres en època d’exàmens amplien el seu horari. Per tal que els alumnes de la Facultat de Lletres puguin gaudir de més hores d’estudi a la Biblioteca de Lletres s'ha establert un nou horari per al període del 10 al 23 de gener que serà el següent:

De les  9h00 fins a les 21h00 que és l'horari habitual, i a partir de les 21h00 fins a les 2h00 de la matinada també romandrà oberta tot i que l’entrada i sortida es farà en les hores en punt tal com habitualment es fa en els moments on la sala d’estudis roman oberta en horari nocturn.

Des de la Facultat esperem que aquests horaris siguin ben acollits per tot el nostre estudiantat.