Premi Aurèlia Pijoan Querol per un treball de Fi de Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals

L'alumne del grau en Comunicació i Periodisme Audiovisuals, Axel Lapuerta Coll, guanyador del Premi Aurèlia Pijoan Querol pel seu treball de Fi de Grau: "Feminisme en les sèries infantils de televisió. El cas de "Pippi Langstrump" (1969)".

El treball s'ha destacat per la rellevància del tema en els estudis de gènere i originalitat en el seu enfocament i per l'avenç aportat a l'àmbit de la pròpia disciplina en relació a la igualtat.

El Centre Dolors Piera ha convocat aquest premi, que compta amb el finançament de l'Institut Català de les Dones, per fomentar la integració de la perspectiva de gènere a la recerca i a la docència, i visibilitzar la recerca en gènere que fa l'alumnat.

Al premi s'hi podia presentar l'alumnat que hagués realitzat el TFG durant el curs lectiu 2019-2020, qualificat amb una nota mínima de 9, i que incorporés la perspectiva de gènere en l'abordatge de l'objecte d'investigació.