Primera Jornada Virtual de Portes Obertes per a famílies

Un any més les famílies interessades en conèixer les titulacions de la Facultat de Lletres van participar el passat 24 d’abril a la Jornada de Portes Obertes del centre. La jornada es va fer de forma virtual a través de la plataforma de videoconferències del Campus Virtual de la Universitat de Lleida.

En primer lloc, la degana de la Facultat de Lletres, M. Carme Figuerola va donar la benvinguda a la cinquantena de nuclis familiars que van seguir la jornada online. La degana va animar als participants a realitzar els seus estudis a la UdL destacant-ne alguns aspectes positius com la proximitat entre el professorat i l’alumnat i la qualitat dels estudis. Isabel Santaeulària, cap d’estudis del centre, va ser l’encarregada de presentar les titulacions i les dobles titulacions que s’imparteixen a la Facultat i de descriure les pràctiques en empreses que es realitzen en els estudis.

Mariona Visa, secretària acadèmica de la Facultat, va  remarcar la importància de les activitats culturals que es realitzen al centre, com el teatre en anglès, la Semana de las Letras Hispánicas o la Setmana de la Comunicació.

Després de les intervencions de l'equip de Deganat, va ser el torn d’alguns estudiants que van explicar la seva experiència a la Facultat de Lletres. Van parlar l’Alecs Prodan, estudiant d'Estudis Anglesos; la Domenica Alcivar, estudiant de Comunicació i Periodisme Audiovisuals i per últim, Montse Zamorano, estudiant d'Història. Van explicar quina és la seva experiència i van destacar aquells aspectes més significatius de les diferents titulacions.

També es va comptar amb una alumna informadora, l’Ariadna Rubí, que va ser l’encarregada de respondre els dubtes de les famílies pel xat.

El 15 de maig tornaran a tenir lloc les jornades de portes obertes. A la web http://www.portesobertes.udl.cat/ca/ trobareu un formulari  d'inscripció a les sessions informatives virtuals impartides pels diferents centres de la Universitat de Lleida adreçades als estudiants i a les seves famílies.