Professors i alumnes de la titulació de Filologia Catalana i Estudis Occitans van a Tolosa

foto catedra estudis occitans
Foto: Càtedra d'Estudis Occitans

Del 27 al 29 de març viatgen a Tolosa (Occitània) una dotzena d'estudiants de Filologia Catalana i Estudis Occitans, en el marc de l’intercanvi anual del conveni Erasmus + entre la UdL i la Universitat Joan Jaurés de Tolosa.

Durant gairebé tres dies seran acollits per estudiants occitans per fer pràctiques lingüístiques en aquesta llengua i conviure amb ells durant l’estada.

D’altra banda, els professors de la UdL que els acompanyen (Aitor Carrera, Ramon Sistac i Albert Turull) participaran en la Setmana Occitana organitzada per la Universitat tolosana. Així doncs, realitzaran conferències formatives obertes a tot el públic assistent.

Està previst que els professors i estudiants de Tolosa vinguin a Lleida els dies 15, 16 i 17 de maig. En aquestes jornades, els professors de la Universitat de Tolosa impartiran conferències i cursos a la nostra Facultat i, si és el cas, també en altres punts de la ciutat.