Programa d'Orientació de la Facultat

Imagen1
Foto: Montse Irún, Institut Joan Oró

Des de la Facultat hem inicat un nou Programa d'Orientació centrat sobre dos grans eixos:

El Projecte ITINERA que pretén, juntament amb l'ICE, establir ponts entre els centres de secundària i la Universitat de Lleida mitjançant la connexió dels alumnes de Batxillerat amb l'assessorament de Treballs de Recerca per part d'investigadors de la Universitat.

D'altra banda, un Pla d'Orientació propi adreçat als alumnes de 4t d'ESO i de 1r i 2n de Batxillerat de tots els centres de secundària de l'àmbit territorial de Lleida.

Aquest Pla és una aposta de treball i participació conjunta entre la nostra Facultat i els equips directius dels centres a través del contacte directe i continuat amb els coordinadors d'ESO i Batxillerat, i amb els coordinadors pedagògics.

Entenem que això és essencial per establir una millor connexió entre ambdós, i cooperar en l'elaboració i realització de múltiples activitats conjuntes que serveixin per fer front a les demandes i les necessitats dels alumnes.

La setmana del 13 al 17 de març vam visitar els instituts Joan Oró i Ronda de Lleida per iniciar la implementació del Programa d'Orientació. A més, en el primer cas, també vam dur a terme una sessió informativa amb alumnes de 1r de Batxillerat tant sobre l'ITINERA com sobre els estudis que ofereix la Facultat.

Més informació a projexterns.lletres@udl.cat