Prop de 180 alumnes a la Jornada de Campus Oberts de la Facultat de Lletres

La Facultat posa en valor la formació professional i la producció de sentit crític

Alumnes de secundaria lab arqueo JCO_1
Foto : Facultat de Lletres

Com cada any, la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida ha organitzat les Jornades de Campus Oberts per tal que els futurs estudiants puguin conèixer de primera mà els plans d’estudis, les instal·lacions universitàries, i els serveis i prestacions que ofereix el nostre Centre, com ara les pràctiques externes, les opcions de mobilitat i les possibles sortides laborals de cada grau.

D’aquesta manera, el divendres 8 de febrer, la Facultat va obrir les portes als estudiants del darrer curs d’ensenyament secundari de Lleida i comarques de la Franja de Ponent. En l’acte de benvinguda, la Degana M. Carme Figuerola va posar en valor la reduïda ràtio existent entre alumne i professor a la nostra Facultat, que reforça les relacions properes i de qualitat. Va destacar que "no és una Facultat molt gran però és una gran Facultat". Altrament, el Vicedegà Carles Salazar va definir la Facultat de Lletres com un "centre de formació professional i de producció de sentit crític". En efecte, es va destacar el compromís de la Facultat per la realització de pràctiques en empreses o institucions per parts dels estudiants de tots els Graus.

La visita va comptar amb un recorregut per les instal·lacions del Centre, com ara el laboratori d’arqueologia, la Biblioteca, les sales d’edició i de ràdio i l’exposició "La Geografia: un compromís amb el futur" que es pot visitar al Hall de la Facultat.

Les famílies dels futurs estudiants també podran conèixer la UdL

Els dissabtes 6 d’abril i 4 de maig, tindrà lloc la XV Jornada de Campus Oberts per a Famílies amb l’objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial dels estudiants als pares i mares de futurs alumnes universitaris.

A la Facultat de Lletres hi haurà un torn de visita a les 11 hores per tal d’informar a les persones interessades sobre els Graus i poder visitar les instal·lacions. La durada prevista de la visita és d’una hora i mitja aproximadament.

Tot plegat perquè els futurs estudiants puguin aglutinar tota la informació i decidir-se finalment per l’opció acadèmica que creguin més convenient.