Torna la Universitat d’Estiu

La UdL ha adaptat els cursos d’estiu a les mesures sanitàries

Cursos d'estiu 2020
Foto: Universitat de Lleida

La Universitat de Lleida porta la vint-i-vuitena edició de la Universitat d’Estiu, del 29 de juny al 24 de juliol. Aquest any però tindrà un format especial com a conseqüència de l'emergència sanitària ocasionada per la COVID-2019. Durant el mes de juliol tots els cursos es realitzaran en línia a través del Campus Virtual de la UdL. La matrícula es realitzarà per correu electrònic enviant la butlleta d’inscripció a estiu@udl.cat i està oberta fins al dia d’inici de cada curs.

A més, els estudiants de la UdL, PDI i PAS podran gaudir de descomptes com la reducció del 20% en l'import de la matrícula, si s'efectua abans del 12 de juny de 2020.

En la Universitat d’Estiu trobem els següents cursos que estan impartits o coordinats per professors de la Facultat de Lletres: