Una vintena d’alumnes del Grau d’Estudis Anglesos viatja a Liverpool per conèixer els costums del Regne Unit

L’experiència està emmarcada dins una assignatura optativa que ofereix el Grau

Foto: Isabel Santaulària

Un total de vint alumnes de segon del Grau d’Estudis Anglesos de la Facultat de Lletres, acompanyats de la professora Isabel Santaulària, han gaudit de l’experiència de passar cinc dies a Liverpool, del 28 a l’1 de febrer. L’activitat, que es porta a terme per tal d’augmentar els nivells d’anglès i els coneixements culturals, està emmarcada dins l’assignatura optativa Història i Societat del Regne Unit.

Aquesta experiència, que els mateixos estudiants defineixen com "molt enriquidora i que recomanem als futurs alumnes”, està impulsada pel Departament d’Anglès i Lingüística. El programa ha inclòs un gran nombre d’activitats mitjançant les quals els alumnes han treballat aspectes relacionats amb la història i els costums de Liverpool. Entre d’altres, han visitat espais d’interès cultural com el Museu de Liverpool, el Museu Marítim, la Universitat de Liverpool i la Galeria d’Art Lady Lever de la ciutat industrial Port Sunlight.