El Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, a la Mostra de Televisió de Qualitat MINIPUT

El dissabte 27 de novembre tindrà lloc al CCCB de Barcelona, la Mostra de Televisió de Qualitat MINIPUT. El departament de Filologia Catalana i Comunicació posa a disposció de l'estudiantat un autocar per a poder-hi assistir i en finança la meitat del seu cost. L'assistència a aquesta mostra és una activitat obligatòria pels alumnes de l'assignatura "Noves tendències en televisió i convergència digital" i també molt recomanable per a la resta de cursos del grau.

El MINIPUT mostra programes arriscats, innovadors i de servei públic de les televisions del tot el món i ofereix també una selecció dels programes més destacats de les cadenes locals i autonòmiques, així com d'aquells projectes audiovisuals que utilitzen internet com a mitjà de difusió. Els programes seleccionalts són presentats per alumnes de diferents universitats catalanes, entre elles la UdL, que serà representada amb les alumnes Laia Berenguer i Maria Vlariño de 4t curs.

Programa MINIPUT edició 2021