Fer de periodistes a l'aula

L'estudiantat de primer curs del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals van realitzar el dimarts 29 de març una activitat que els va permetre conèixer de primera mà com funciona una PIME i quina relació tenen amb els mitjans de comunicació.
L'alumnat de l'assignatura Fonaments del Periodisme, impartida per la professora Lourdes Ballarín, van fer de periodistes a l'aula. Van participar en el simulacre d'una roda de premsa feta per l'empresària Imma Amat, presidenta d'Amat Immobiliària, que els va explicar la trajectòria d'aquesta PIME familiar i va respondre les preguntes de l'estudiantat. El joves prepararan una notícia com a exercici pràctic de l'assignatura.
L'activitat s'ha dut a terme en el marc del nou programa Periodisme i Empresa, impulsat per la Fundació Privada d'Empresaris Fermcat arreu de les universitats catalanes.