In memoriam Joan Julià-Muné. Jornada d'homenatge. 23 de febrer de 2023

Joan Julià-Muné ha estat un referent de la Universitat de Lleida, per la seua dedicació docent ja a l’Estudi General, per la seua tasca investigadora i com a ambaixador de la nostra universitat a la resta de la catalanofonia i a l’estranger. Per això, i pel seu tarannà cordial, el Departament de Filologia Catalana i Comunicació impulsa aquest acte de reconeixement a la seva obra i a la seva persona, dedicat a la seva memòria. Un acte acadèmic adreçat a la comunitat universitària de docents i discents en què participaran amics, col·legues i exalumnes del mestre Joan Julià-Muné.
L'acte està organitzat pel Departament de Filologia Catalana i Comunicació, la Càtedra Màrius Torres, la Unitat d'Arxiu i Gestió de Documents i la Biblioteca de Lletres de la Universitat de Lleida, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat de Lleida i l'Institut d'Estudis Catalans.

Presentació de l’acte

Nicolau Dols
Semblança personal

Joan Veny