M. Isabel Santaulària, nova degana de la Facultat de Lletres

La professora titular de Filologia Anglesa, M. Isabel Santaulària, ha estat elegida avui degana de la Facultat de Lletres de la UdL per 41 vots a favor, 7 en blanc i 1 de nul, en la Junta de Facultat que ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana.

Santaulària, única candidata a l'elecció, substituirà la catedràtica de Filologia Francesa M. Carme Figuerola, qui ha ocupat el càrrec els darrers set anys.

La degana electa ha ocupat el vicedeganat de la Facultat com a cap d'estudis des del 2016 fins a l'actualitat. Entre algunes de les seves prioritats per al nou mandat s'hi troben potenciar la qualitat de la docència, dinamitzar les titulacions, promoure la projecció exterior, intensificar la internacionalització, treballar per prevenir l'abandonament i fidelitzar l'estudiantat.

La resta del seu equip el formen: Cristina Solé, vicedegana en funicons de secretària acadèmica i projecció exterior; Beatriz Gómez, vicedegana cap d'estudis; Guzman Mancho, vicedegà de suport a la qualitat acadèmica i internacionalització; i Emma Domínguez, vicedegana d'estudiantat.

Tot el suport en aquesta nova etapa!