Seminari sobre comunicació interna per part de Luciana Maggio, responsable d'Internal Communication de la marca Desigual

Els alumnes de l'assignatura "Comunicació corporativa", de 3r curs del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals rebran el dilluns 31 de maig un seminari sobre la comunicació interna en organitzacions.

La sessió es farà de forma virtual de les 17 a les 18.30 de la tarda, a través de l'enllaç

Luciana Maggio és llicenciada en Ciències de la Comunicació per la Universitat de Buenos Aires i Màster en Comunicació d'Institucions Púbiques i Polítiques per la Universitat Complutense de Madrid.

Va ser periodista i professora de Literatura i de Comunicació i des de fa gairebé 16 anys es dedica a la comunicació interna en empreses. Des de 2010 treballa a Desigual, des de fa 4 anys com a responsable de l'àrea d'Internal Communication.

És una apassionada de la cultura i la comunicació interna en empreses, i de com s'ha amarat de formats, canals, maneres de comunicar al llarg dels últims anys: des de les revistes corporatives, que es lliuraven en mà, a el desenvolupament d'intranets com hubs únics i globals, fins a les múltiples aplicacions, narratives i dispositius actuals.