Podeu accedir al Campus Virtual AQUÍ.
Professorat
- Reglament de la Facultat de Lletres
- Normativa de Treball Final de Grau (TFG)
- Normativa de Treball Final de Màster (TFM)
- Normativa d'avaluació per compensació de la Facultat de Lletres
- Normativa d'avaluació alternativa de laFacultat de Lletres
- Normativa per al reconeixement de les Pràctiques Acadèmiques Externes de la Facultat de Lletres
- Normativa de Pràctiques de la UdL (Pendent de modificació)
A les normatives pendents de modificació serà d'aplicació la normativa general de la UdL i aquells aspectes de les normatives de la Facultat de Lletres que no contradiguin la normativa general fins l'aprovació de les noves.
Davant de qualsevol dubte contacteu amb el Negociat Acadèmic de la Facultat de Lletres:
Telèfon: 973 70 31 67
Correu electrònic: lletres.secretariacentre@udl.cat
Podeu consultar les diferents normatives acadèmiques de la UdL fent clic aquí.
QUALIFICACIÓ, TANCAMENT i SIGNATURA D'ACTES
Els terminis per tancar Actes són els següents:
Primer quadrimestre: 3 de març de 2025
Segon quadrimestre: 21 de juliol de 2025
En el document següent trobareu tota la informació relativa a:
- Com introduïr les qualificacions d'una assignatura
- Com tancar l'acta d'una assignatura
- Possibles errors i com solventar-los, així com les unitats a les que us podeu dirigir en aquests casos.
- Com signar un acta, així com els programes necessaris.
- Unitats i telèfons de contacte per a cada cas.
Guia per tancar i signar actes de la Facultat de Lletres
ESMENA D'ACTES
Esmenar una acta abans de que finalitzi el termini de tancament d'actes.
- Un cop una acta està tancada, tant si està signada com si no, no hi tindreu accés per modificar-la. En aquest cas heu de fer un correu electrònic al planificador docent del centre indicant l'errada i la qualificació definitiva.
Esmenar una acta entre que ha finalitzat el termini de tancament i fins que finalitza el curs acadèmic.
- Heu d'emplenar una sol·licitud adreçada a la secretària acadèmica de la Facultat indicant l'assignatura, l'alumne/a o alumnes, i l'errada així com la qualificació definitiva.
- Aquest document l'heu de signar electrònicament i enviarho al planificacor docent del centre.
- Un cop la sol·licitud estigui aprovada i l'acta estigui esmenada, rebreu un correu per signar l'esmena, que es signarà de manera digital a l'igual que la resta d'actes.
- Sol·licitud de modificació d'acta tancada adreçada a la secretària acadèmica de la Facultat
Esmenar una acta un cop ha finalitzat el curs acadèmic
Tal i com indica la Normativa d'Avaluació de la UdL, un cop finalitzat el curs només el rector o rectora, o persona en qui delegui (en aquest cas el Vicerector d'Ordenació Acadèmica), pot autoritzar qualsevol modificació de l'acta d'una assignatura.
- Heu d'emplenar una sol·licitud adreçada al vicerectorat corresponent indicant l'assignatura, l'alumne/a o alumnes, i l'errada així com la qualificació definitiva.
- Aquest document l'heu de signar electrònicament i enviarho al planificacor docent del centre.
- Un cop la sol·licitud estigui aprovada pel vicerector i l'acta estigui esmenada, rebreu un correu per signar l'esmena, que es signarà de manera digital a l'igual que la resta d'actes.
- Sol·licitud de modificació d'acta tancada adreçada al Vicerector d'Ordenació Acadèmica
- Normativa de Treball Final de Màster de la Facultat de Lletres
- Protocol de defensa i lectura online del TFM a la Facultat de Lletres
Aquest protocol NO s'aplica als alumnes del Màster en Identitat Europea Medieval, que rebran instruccions des de la coordinació del Màster.
- Guia per a dipositar i defensar el TFM per tutors, coordinadors i membres de tribunal
- Calendari de dipòsit i defensa del TFM de la Facultat de Lletres per al curs 2024-25